Bertil´s lille blogg

Bertil´s lille blogg
Bertil's blogg

onsdag 1. juni 2011

lille Annika


Prinsesse ball til prinsesseføll :))


Hopp og sprett:) Leken liten prinsesse :)



Netsen umulig og få tatt bilde, hun er OPPÅ deg hele tiden :) Sååå god *smelt*




Fine ponnisen :)







Annika er allerede over 1 uke gammel . Så søt atte. HAr vært ett par dager jeg ikke har sett henne, og jeg kan nesten se ho vokser fra gang til gang :) Så kjælen da, hun trykker seg inntil deg, snuser, slikker og småbiter. Det er nesten så jeg ikke klarer og dra fra henne, så søøøøt er hun :) Tenk å bli så glad i noen som ikke er min engang..... Hva da HVIS Mina får føll, kommer vi noen gang til og klare og selge det??? Nesten så jeg håper hun ikke er drektig...hehe :) Men nå er det 3 uker til Minas termin, så det gjenstår fortsatt og se ;)

0 kommentarer: